2010. november 18.

Esős napok ismét...

Sajnos ma rggelre megint esett az eső. Szerencsére nemrég megérkezett Aziz ruhája,  eddig nem használtuk csak a csizmáját, hogy a reggeli sétán ne legyen teljesen vizes a lába, de  magát a ruhát eddig nem hordta, hisz nem volt rá szükség. Kissé fura lehet lehet, hogy ruhája van a kutyának, de ez tulajdonképpen egy esőkabát, és  csizmák.  Nem vagyok  híve az öltöztetésnek, de be kell lássam nagyban megkönnyíti mind a kutya, mind a mi dolgunkat. Ma teljes felszerelésben  többször ki tudtam engedni  a kutyát az udvarra. Az eső már nem esett, de még minden vizes volt. Kint volt  minden alkalommal úgy másfél  - két órát, majd mikor beengedtem levettük a ruhát és nem volt vizes!! Micsoda könnyebbség! Máskor  ha csak 5 percre  viszem ki is teljesen felázik a lábán a szőre. Ilyenkor megtörlöm, és megszárítom hajszárítóval, de a napi többszöri szárítás nem tesz jót a szőrének. Mostmár mondhatom, hogy  a hosszúszőrű kutyák esetében nem divatról van szó, egyszerűen praktikumról.
Teljesen jól viseli a ruhát. Azt hittem ugrálni fog, de teljesen jól fogadta. Az első 10 percben szokatlan volt neki,  de aztán fel sem tűnt, hogy  több rajta a tartozék...

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Jól néz ki benne, ha nekem afgánom lenne én is ilyet adnék rá, az biztos! Majd egyszer remélem én is megtapasztalom ezeket. :)

K.J. írta...

Szia!
Ugyan nekem nem afgánom van, de nagyon érdekelne ez az overall és csizma, megkérdezhetem, hogy hol lehet ezeket megvenni/rendelni?
Köszi :)

Tamás írta...

Küldtem 1 e-mailt....