2010. november 28.

Derby 2010

Már nagyon régen vártam ezt a napot! Azonban több esemény is összejött, így még tegnap koraeste is úgy nézett ki a dolog, nem tudok felmenni Budapestre.
De megoldódott minden, így ma végre találkozhattam a barátokkal és a kutyusokkal. "Ezer éve" láttam őket, és hihetetlen szép minden tesó. Már mindenki nagyfiús és nagylányos. Szépen letrimmelve mindenki. Nemcsoda, tegnap betölötték a 9 hónapos kort, és már fiatal osztályban indulhattak. Ennek az osztálynak már tétje is van. A 3 kiállításon megszerzett 3 HPJ eredménnyel a kutya Hungária Junior Champion címet szerez.
Épp időben érkeztem, mert akkor kezdték a bírálatot mikor odaértem. Sok afgán volt
Nagyon jól éreztem magam, végre találkoztam a többiekkel. Egyvalami azonban hiányzott. Inkább valaki. Aziz volt az. Őt itthon kellett hagynom, mert vonattal utaztam fel Budapestre, és többször is át kellett szálnom, Ic-re egyébként sem vihettem volna fel...
Sebaj, tavasszal összehozunk egy újabb nagyszabású találkozót, ahol remélhetőleg mind a 9 Magyarországon élő tesó ott lesz!
Azért most elég unalmas hónapok jönnek, semmi kiállítás. A következő szezon csak áprilisban kezdődik. Már most nagyon várjuk.
 Nembaj, gyakorlunk, szőrt növesztünk, és  élvezzük a telet, a havat... na persze majd ha ideér, merthogy nálunk még nem esett, ellenben az ország más részeivel, ahol a tesók egy része már jót játszott a friss hóban..
Íme a testvérek:

A kiállításról készült többi fotó ITT !

2 megjegyzés:

Andrea írta...

Heten, mint a gonoszok :)
Örülök, hogy személyesen is találkoztunk és jövőre már Azizt is látom "élősben" :)

Tamás írta...

Köszönöm Andi! Én is nagyon örültem a személyes találkozásnak!!
Jövőre biztosan találkozunk, és akkor már ott lesz velem Aziz is!