2010. május 8.

Aziz ma 10 hetes

Ma 10 hetes Aziz. Már 6. napja van nálunk, és egész jól beilleszkedett a családba. Ő az örök mókamester, aki mellett nem lehet unatkozni.  Első napokban csak pórázon jöhetett ki a kertbe, mert  a tóba ugrás után nem voltam benne biztos, hogy teljesen biztonságos a kert. Egyéb ok erre, hogy mindent megrág amit csak ér. Amíg nem készül el neki a lekerített kertrésze, addig csak teljes felügyelet mellett, és/vagy  pórázon jöhet ki a kertbe.
Imádja a kecsketejet, naponta adok neki belőle, persze felforraljuk mielőtt elfogyasztaná.
Mivel az első napokban  csak pórázon jöhetett ki, már-már elég szépen megy pórázon,  de beállítani még nem nagyon lehet. Persze semmit sem erőltetek, hisz még nagyon kicsike. Ha már nincs kedve, vagy lankad a figyelme akkor abbahagyjuk a gyakorlást.
Tegnap este megrendeltem a  K9 kozmetikumokat. Már kedden itt is lesznek, így ha minden jól megy akkor már aznap este meg is lesz az első fürdetése. Eredetileg azt szerettem volna, hogy csak a Karcagi kiállítás előtti este fürdetem meg, de  mivel az elmúlt napokban többször is esett az eső, hiába törölgetem meg a lábát miután bejövünk a játékból, vagy az utcánkban tett rövidke sétából,  úgy veszem észre kell már az a fürdés.
Egyébként nagyon jól eszik,  amikor kap kecsketejet, vagy a tápját kecsketejbe áztatva adom neki reggelire, akkor rá szoktam tenni egy fejhálót. Nagyon édes, mert félig lletlja a nyakára, de én gyorsan visszahúzom a fejére, de ezt már észre sem veszi, mert  addigra már a finom falatokon jár a kis agya.
Azért nem fenékig tejfel az élet! :D Ma délelőtt leszakította az öntapadós tapétát a konyhaszekrényről, és ellopott egy cserép virágot, aminek a cserepét kis pici  darabokra tépte! Persze a földtől fekete volt a padló .
Befejezésnek egy 10 hetes beállított kép, bár még nem az igazi, de mint írtam nehéz még a beállítás, ennél sokkal szebb a hátsó szögellése, de örültem ennek a képnek is, hisz  több mint 25 készült, és ez az egy lett úgy-ahogy jó.
 

Nincsenek megjegyzések: