2008. november 26.

2x Debreceni Cacib

Augusztusban még dolgoztam, és már hetekkel korábban szóltam, hogy 30-31-én szabadnapot kérek, ha tetszik, ha nem. Megkaptam őket, így semmi akadálya nem volt annak hogy elmenjek a kétnapos kiállításra. A Nagyerdei stadionba volt megrendezve. Persze első nap mindjárt el is tévedtem, mert a Lokipályához mentem oda, csodálkoztam is, hogy sehol senki, de hallom az ugatást. Elindultam a hang irányába, és megláttam a tömeget. Már a kapuban afgánokkal futottam össze. Harmath Móniék voltak. Vettem egy diákjegyet(ennek később lesz még szerepe), és bementem. Mostmár egyedül mentem. Tudatosan kezdtem kereseni Iliéket. Körbementem egyszer, mire megpillantottam egy ezüst kan, a True Blue-t. Elindultam az irányába, mert gondoltam, hogy a ring mellett gyülekeznek a többiek is. Nem is csalódtam, egyre több afgánt láttam meg. A második volt Sylver(Fan-Fell Quicksylver) akit megláttam. Nem volt összetéveszthető senkivel, mert ő volt az egyedüli dominó a kiállításon. Aztán megláttam Ilit, amint a ringben gyakorol Nienorral(Eskhasem Moosa). Kijöttek a ringből, ekkor már láttam Lacit is. Köszöntem, lepakoltam. Megismerkedtem Melindáékkal, és a kutyájukkl Nienorral, akit már régen szerettem volna látni élőben is, mert nagyon tetszett a kiskutya. Yazidot, és Truet simiztem, fényképeztem. Megismerkedtem True Lady tenyésztőivel Iwona, és Sebastian Kurłowiczcal. Nagyon kedves emberek. Itt volt velük három kutyájuk is: Ira, Natan és Furyo. Natan azonnal kedvencem lett, gyönyörű színe, és nagyon szép kiállása miatt.

A ringben nagyon szépek voltak a kutyák. Mindenki szépen szerepelt a maga osztályában. Ira bekerült a Bis-be, így vártuk a délutáni Bis szereplést. Amíg várakoztunk megismertem Nagy Adriennt-Adryt, akivel rögtön jól kijöttünk, és mostanra jó barátokká váltunk. Nincs nap, hogy ne beszélnénk msn-n. Egyik kedvenc kutyája Sylver, így vele is fotózkodtunk:




Én is kértem Ilit, hogy fotózzanak már le a kutyákkal, így van kép rólam True Ladyvel, és Yaziddal is.








Délután Ira Bis II lett. Nagyon jó hangultaban telt el az első nap. Kicsit megégtünk, mert nagyon meleg volt, így másnap már felkészülve mentem és vittem magammal naptejet, aminek mindenki nagyon örült. Mikor odaértem akkor kértem megint diákjegyet, mire azt mondták, hogy diákjegy csak 14 éves korig jár . Jót nevettem, mert előző nap diáknak néztek valószínűleg. A második nap is jól telt, mindenki szép volt, szépen szerepeltek ismét a kutyák. Hamar eltelt ez a két nap. Nagyon jól éreztem magam. Miután hazajöttem felraktam a netre a fotóimat. Elég sokat fényképeztem a 2 nap alatt. SZerencsére a jó fények miatt nagyon jó kis képek születtek. Ha valakit érdekel akkor itt megtalálja az összes kiállítási fotómat:
http://gallery.site.hu/u/Tartomo/

Nincsenek megjegyzések: