2011. október 23.

MKSZ DERBY 2011

Szombaton a Derbyn voltam. Ilyen jó hangulatú kiállításban már régen volt részem. Az egész azzal indult, hogy aznap volt Ili szülinapja, amit megünnepeltünk,  megajándékoztuk az ünnepeltet. Volt ott jókedv, vidámság, némi pezsgő! :) Nagyon jó volt látni a Szitár al Fidda Kennel  B alomjának babáit, persze rögtön lett 1 kis kedvencem, -akinek  a neve is tőlem származik, - ő nem más, mint Born To King Szitár al Fidda. Fantasztikus mozgású, és nagyon erős, stramm kiskutya, igazi kis kan, már most kiemelkedően szép fejjel, ami  rögtön megfogott! De ott volt még a kis édes Boa Vista, Katiék Zaynahja, és Réka Simhája, valamint Orsiék Baburja. Amit ez az 5 csemete produkált, az félelmetes volt. Olyan hévvel játszottak, hogy a nap végére mindannyian teljesen elfáradtak.
Nagyon jó volt újra látni Magic Start,  az én Azizom ikertesóját! Fenséges felnőtt lett belőle, aki sorra gyűjti be a jobbnál jobb eredményeket! De ott volt még Dali is, Aziz  másik tesója is.
És találkoztam Zaydom kishúgával, Shalimarral is. Fura volt mikor hazajöttem, mert Shalimar az eddig látott fotókon olyan nagynak látszott, de élőben olyan igazi kis szukás volt, itthon pedig teljesen más fogadott, nagyon látszik Zaydon, hogy ő mégiscsak fiú! :)
Nagyon szép eredményeket értek el a kutyusok. Sajnos én 1 óra után el kellett induljak haza, de a nap végén igazi örömünnep volt kis családunkban, mert Magic Star tarolt ezen a kiállításon!
  • Bollywood Star Simha Szitár al Fidda: Nagyon ígéretes I.
  • Born To King Szitár al Fidda:Nagyon ígéretes II.
  • A Magic Star Szitár al Fidda:  Kitűnő 1, CAC, BOB, BOG, Derby Győztes, Res. Derby BIS, R. BEST IN SHOW
  • Bassimah Zaynah Szitár Al Fidda: Nagyon ígéretes, Best Baby, Baby BEST IN SHOW
Nagyon jól éreztem magam, és bízom benne, hogy még sok ilyen jó hangulatú kiállításunk lesz a jövőben.
A győztes csapat!

Nincsenek megjegyzések: