2011. április 8.

Kertészkedünk......

Itt a tavasz, már javában zajlanak a tavaszi munkák a kertben. Fűnyírás, a házból lassan kiköltöznek a növények a kertbe, na és itt a magvetések ideje is, hogy minél több színes virág legyen a kertben. Van nekem egy fantasztikus asszisztensem is, aki mindenütt ott van, mindenbe beleüti az orrát (szó szerint)!  Az első virágmagokat már több mint 1 hete elvetettem. Pont ma néztem őket, és végre örömmel nyugtáztam, hogy szépen kelnek, még 2-3 hét és lehet őket szétültetni. Hát ez már csak álom marad....
Történt ugyanis, hogy nemrég voltunk kint, kivittem Azizt pisilni, és feltűnt, hogy valami olyan fura. Mintha föld lenne a járdán. Először nem vettem fel, de ahogy haladtunk még több és több föld bukkant fel a fűben. Ekkor még semmi rosszra nem gondoltam. Aztán észrevettem egy darab papírt a fűben. Felvettem, és az elvetett virágmagok tasakja volt, amit gondosan betettem a cserepek alá! Ekkor esett le! Aziz úgy gondolta már épp itt az ideje, hogy az épp kikelt növénykék kikerüljenek a föld(re)be, és a cserepeket mind elhordta. Ugye már sötét van, a cserepeket nem is találtam meg! Nyugtáztam magamban, hogy holnap újra kell vetni a növényeket és afgán biztos helyre kell tenni őket! :)
Lehet rájuk egyáltalán haragudni, mikor így tudnak nézni?!

Nincsenek megjegyzések: