2010. augusztus 29.

Debrecen Cacib -második nap

A Cacib második napján is részt vettem, igaz Zazit nem neveztem, de mivel itt voltak a tesók, és a barátaim, így mindenképp ott kellett lennem. Már 9 órakor ott voltam a Nagyerdei Sportpályán. Először Csillával, és Adriennel találkoztam. Már messziről láttam, amint Ili fogja a "kicsiket" és True Lady-t. Máris kértem magamnak 2 kuytust, így rögtön meg is kaptam a lányokat True-t, és Eywa-t. A sátor állítás hamar ment, így le tudtuk tenni a cuccainkaz, aztán elvittük a kicsiket sétálni. Nem sokat haladtunk, mikor is csörgött a telefon, hogy megérkeztek Orsiék Dalival. Dali egy nagyon kedves, és szép csíkos kisfiú, testvére Aziznak.


Nagyon jól éreztük magunkat, az idő viszont elég gáz volt, mert egész nap 1 szem eső sem esett, de amikor az afgánokat bírálták akkor természetesen elkezdett esni. A "kicsik" akik immár kölyök osztályban indultak mind nagyon jól szerepeltek, mindannyian Nagyon ígéretes minősítést kaptak, és a bíró csak jókat mondott róluk! Hamar eltelt nap, miután hazaértem az egész délutánt Azizzal töltöttem, játszottunk, és elmentünk este sétálni. Olyan nagy már, de még mindíg olyan játékos, mint amilyen picinek volt.

A kiállításról készült többi fotó ITT !


Nincsenek megjegyzések: