2010. április 28.

Telepátia.....

Munka után kiültünk hugommal a hintaágyba, és ott beszéltük meg, hogy kivel mi történt a nap folyamán. Pár perc elteltével csatlakozott hozzánk maci, a macskánk is. Így szépen hármasban ültünk egymás mellett, és beszélgettünk. Viccesen megjegyeztem, hogy ez a kismajom Maci mindíg Niki ölébe ül, pedíg  eredetileg ő is az macskám, és talán többet is foglalkoztam vele mindíg mégis Niki a nagy kedvence. Mondta Niki, hogy na majd hétfőtől  úgy űlünk, hogy mellettem van Aziz, mellette meg Maci. Már majdnem be is sötétedett, meg a levegő is eléggé lehűlt, ezért bejöttünk a házba. Bekapcsoltam  a gépet, és megnéztem az e-mailjeimet. Ezek a képek vártak, ez ám a telepátia.....


1 megjegyzés:

Kiss Albert írta...

és ez mindig így lesz, azért mert annyira szereted azt a kiskutyát, hogy mindent érzel, ami vele történik, talán sokszor ez nem is fog tudatosulni, de így lesz. És a kellemes hintázgatásból egy-két év és már csak figyelés lesz, mert nem férsz majd oda :)