2010. január 24.

Előszülinapi meglepetés!!!

Ma a nagyszüleimnél volktunk Hajdúszoboszlón, és a kabátomban maradta a telefonom. Mivel egész nap nem keresett senki nem is nagyon siettem megnézni, hogy később volt-e aki keresett. Végülis is hazainduláskor néztem meg a telefonomat, és egy mms várt. Megnyitottam, és egy ultrahang kép volt az.
Rögtön tudtam mi volt az, és azonnal hívtam a barátaimat, hogy csak nem?
És de, a mai ultrahang eredménye, hogy True Lady bizony babákat vár. Istenem ez remek hír, eddig is nagyon izgultam, de ezek után azt hiszem mégjobban fogok. Azt még nem lehet megmondani hány baba van odabent, de at már most láthatták, hogy nagyon erős szívhangok vannak, minden teljesen rendben van! Mutatok 1-2 ultrahag képet is, bár ez nem sokat mutat annak, aki nem tudja mit kell nézni! :D

2 megjegyzés:

Patai Család írta...

Annyira Boldog vagyok!, és olyan jó, hogy ilyen emberek /barátok/ állnak mellettünk mit Te is vagy!!!! KÖSZÖNÖM!!!

Tamás írta...

:D Én KÖSZÖNÖM a lehetőséget, hogy részt vehetek ezekben a boldog időkben, és hogy segítetek, hogy teljesüljön egy nagyon régi álmom!
:D:D