2010. január 30.

22. születésnapom

Ma volt a 22. születésnapom. Megint öregebb lettem egy évvel. Itt volt az egész család, jókat beszélgettünk, sztoriztunk, nevettünk.
Nemcsak a közeli rokonok köszöntöttek fel, hanem  telefonon a barátok, és a külömböző közösségi portálon is.
Itt emelném ki a facebookot. Igaz nekem nagyon sok ismerősöm van, mert próbálok minél több afgánost, a afgánt  megismerni, de nem is számítottam rá, hogy a világ ilyen sok pontjáról fognak felköszönteni. Szoktam 1-1 levelet váltani sok emberrel, hol én kérdezek, hol ők. Erre azonban nem számítottam. A teljesség igénye nélkül   felsorolok pár országot, hogy honnan kaptam nagyon kedves leveleket, olyan emberektől, akiket javarészt személyesen nem ismerek, és valószínűleg soha nem is fogok. Tehát: Németországból,  Svédországból, Görögországból, Spanyolországból, Franciaországból, USA-ból, Angliából, É-Koreából, Japánból, Finnországból, és még ki tudja ki honnan írt, és persze a sok magyar barátomtól.
Mindenkinek köszönöm!

Nagyon sok ajándékot kaptam, de a legszebbet még nem, de már csak 1 hónap van addig!!!!!!
Néhány kis édesség:

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Isten éltessen utólag is!!
Jobban "hasonlítunk", mint gondoltam, az enyém 29-én volt..
Szóval, nem csak az afgánszeretet közös..
Szóval, még sokat, és jó pár gyönyörű afgánt!
Köszönöm a segítséged!
Horváth Réka

Tamás írta...

Szia Réka!

Én is boldog szülinapot kívánok utólag! :D Képzeld a legjobb barátomnak is 29.-én van a szülinapja. :D
Remélem mihamarabb téged is egy kis afgánnal láthatunk majd a kiállításokon!
Üdv!
Tamás