2008. november 26.

Kapcsolatom az afgán agarakkal

Régen is szerettem a kutyákat, de csak messziről. Nem nagyon mertem velük közelebbi kapcsolatba kerülni, féltem tőlük. Ez attól lehet, hogy nekünk sosem volt kutyánk, csak amikor nagyon kicsi voltam, de azok sajnos öregség, és betegség miatt meghaltak. Kimaradt 16-17 év, és mai napíg nincs kutyánk, és nem is tervezik szüleim, hogy legyen. Van egy cicánk, akit minden jóval elhalmozunk :P.
Nagymamánéknál voltam nyáron amikor is kezembe került egy köny, melynek a címe: Én és a kutyám volt. Már a negyedik oldalon afgánok voltak bírálat közben. Már akkor megtetszett a fajta, de akkor ez megmaradt "titkos" álomnak. Telt-múlt az idő, elteltek az évek, és nem múlt ki a fajta iránti rajongásom. Aztán ahogy bekerültem az egyetemre kellett az internet, és akkor rátaláltam egy a fajtával foglakozó fórumra az Indexen. Már fel voltam regisztrálva akkor Indexre más fórumok miatt (majd később errről is írok), de nem írtam a topikba, mert elég lapos volt a hangulat, alíg voltak friss hozzászólások. Azért végigolvastam az egészet, és a végén volt egy bejegyzés, amiben szerepelt, hogy új topik nyílt, egy másik oldalon. Átnéztem, és pörgött a topik, rengeteg hozzászólás, kép volt. Azt a fórumot is 3 nap alatt végigolvastam, pedig nagyon sok hsz volt már akkor is, több ezer. Felregsiztráltam, és írtam, hogy mindenki kutyája szép, és örülök a fórumnak, hogy megtaláltam. Mivel egy teljesen új tag, akinek még kutyája sem volt írt a fórumra semmiféle visszajelzést nem kaptam. Nem sértődtem meg, hiszen, nem várhattam el, hogy bárki is a nyakamba ugorjon, hogy de jó, hogy itt vagy! Aztán egy vita tört ki a fórumon, nem először, és nem is utoljára. Akkor felmerült a gondolat, hogy megszűnik a fórum. Megíjedtem, de nem szűnt meg. Olyan nagy nézetbeli külömbségek alakultak ki, hogy nyílt egy másik fórum is, itt a kedélyek nyugodni látszottak megszűntek a viták, barátias, családias lett a légkör. Ekkor közeledett a Debreceni éjszakai Cac kiállítás időpontja. Írtam a fórumra, hogy ki jön az afgánosok közül? Nagyon sokáig nem volt válasz. Mikor is egy addig ismeretlen válaszolt, hogy ők jönnek 2 kutyával ráadsul.Nagyon megörültem, mert ez volt életem első kiállítás. A kiállítás nagyon szuper volt. (részletesen később :D :P )
Aztán jött a 2x Debreceni Cacib, ismét találkoztunk, majd folyamatos msn kapcsolatba kerültünk. A cacibon megismertem más afgánosokat is. Más kutyákat is. Aztán a következő kiállításra újabb hónpot kellett várni, és ejött az Európa Kutyakiállítás. Óriási élmény volt.
A kiállításokon részvétel mást is jelentett. Belépő volt az afgánosok világába, mert ezek után egyre többet írtam a fórumra, volt mihez hozászólnom, voltak hozzá képeim. Befogadtak, és mai napíg aktív tagja vagyok a fórumnak. Nemcsak belépőt nyertem, hanem Barátokat is. Olyan Barátokat, akikkel minden nap beszélekmsn, vagy telefonon, van hogy órákat, és olyan barátokat, akikre mostmár biztosan tudom, hogy bármikor számíthatok, nemcsak kutyás témában, hanem bármiben.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Tamás!
Olyan szép a beírásod,és ilyenkor derül ki,mit is jelent egy afgán imádónak,ha be szeretne kerülni egy közösségbe,és visszajelzést kap "jelentkezésére" egy nyílt fórumon!Írásod olvasva,igen nagy jelentősége lehet,hogy figyelembe veszik-e az embert!
Nagyon megható amit írtál,tiszteletre méltó ahogy szereted a fajtát és a kutyáimat!
Örülök,hogy azóta "csapattaggá" léptél elő nálunk,és örülök ha ilyen barátokkal vagyok körbevéve!