2012. február 20.

I. FEHOVA -Winter dog Show 2012

Nagyon vártam már ezt a 4 napos kiállítás sorozatot, direkt ezekre a napokra kértem szabadságot a munkahelyemen. Igaz, nem kiállítóként mentem, hanem csak mint látogató, de így is nagyon jó volt a program.
16.-án utaztam el itthonról a Patai családhoz, és egy kicsit besegítettem a 4 nevezet afi  kozmetikai felkészítésében a másnapi megmérettetésre. Nagyon sokat beszélgettünk a 3 nap alatt, és sok apró fogást tanultam el tőlük az afgánok kozmetikázása terén, amit azóta itthon is kipróbáltam. 4 afgán agár kozmetikája sok idő, így  estére  mindenki elfáradt, ezért korán lefeküdtünk, és reggel indultunk is az expóra. Nem volt olyan sok nevezett afgán, de nagyon jó volt a kiállítás légköre. Nagyon jól éreztük magunkat, mert nagyon jó kis csapatunk volt. A kutyusok pedig egytől egyig nagyon szépek, és tündériek voltak. Az 'A ' almot Ewok, Magic Star, és Akil képviselte a kiállításon, a ' B ' alomból pedig King, Boa Vista, és Zaynah volt nevezve a kiállításra. Imádom, hogy mindegyik tesó, és féltesó ilyen tündéri jó természetű, és mind nagyon szépek, és sikeresek is,- bizonyítja ezt a sok szép eredmény amit a 3 nap alatt elértek. A  nap végének megkoronázásaként a varázslatos Magic Star lett a  Championok Championja. (Rengeteg fotót készítettem, és nagyon örültem, mert a képek 90% -a jól sikerült, pedig féltem, mert a Budapesti Európa kiállításon nem sikerült jó képeket készíteni, igaz nem is ez a gép volt nálam. De mindenképp jó hír részemre, hogy a jövő évi világkiállításon jó képeket lehet majd készíteni rólunk, merthogy mindenképp szeretnék nevezni majd. )
Fáradtan, de nagyon vidáman értük 'haza', majd ismét korai fekvés, hisz reggel korábban kellett visszaindulni, mert az afgánokkal kezdődött a bírálat. Nagyon jól aludtam, mert csatlakozott hozzám a kicsi Boa Vista, aki egy igazi kis "Cukkermakker" ! ;-)
Szintén nagyon sikeres másnapot zárt kis csapatunk, nagyon jó eredményekkel. Sajnos a BIS programot már nem tudtam megvárni mert indulnom kellett a vonathoz, de már vártam is, hogy hazaérjek, mert nagyon hiányoztak a "saját gyerekeim" Aziz és Zayd! Olyan kis hálásak voltak, amikor este újra találkoztunk 3 nap után, nagyon örültek nekem.
Már az utazásom előtt beígértem nekik, hogy a hétvégén kozmetika lesz, és ezt ma be is váltottam. Imádom a frissen kozmetikázott afgánok illatát, tapintását. Máris alkalmaztam 1-2 apróságot amit a hétvégén tanultam a Patai házaspártól. Főleg annak a két új kefének örülök, amit egy,- direkt a kiállításra Olaszországból érkezett kutyakozmetikai és felszereléseket forgalmazó  cégtől vettem Kálazi Kata segítségével, mert szuperül tudtam ma vele bontani, és szebb lett  a végeredmény, mint a korábbi alkalmakkal.

Nekik örültünk a hétvégén:

Ch. Magic Star Szitár al Fidda

Ch. A Dream Come True Szitár al Fidda

Ch. Akil Famal Szitár al Fidda





Born To King Szitár al Fidda

Basimah Zaynah Szitár al Fidda

Boa Vista Szitár al Fidda

Nincsenek megjegyzések: