2011. május 16.

Maci 4 éves

Nemcsak Aziz él velünk, hanem van egy cicánk is Maci, akinek ma van a szülinapja. A fiatalúr 4 éve él velünk, egész pici macska volt amikor hozzánk került. A tenyeremben elfért mikor hazahoztam, olyan kicsi volt, most pedig egy hatalmas  bújós kandúr. Nagymamája egy kék britmacska volt, akitől örökölte a szőrének puhaságát, selymességét, és a nagy sárga szemeket. Szeret(ett) kint lenni a kertben, bár mióta Aziz itthon van inkább a lakásban tartózkodik, de feltalálja magát, mint azt a képek is tanúsítják alább, és egyik helyről a másikra fekszik, és nagyon évezi, hogy egész nap aludhat, és senki sem zavarja!

 Játék a garázsban, mert ott olyan sok izgalmas dolog van.....


Kedvenc időtöltése volt, a széken csimpaszkodni....


Már cseperedem...


Sunyi....


Majdnem 1 évesen...


Napjainkban 4 évesen.....




5 megjegyzés:

Andrea írta...

Wow, nem is tudtam, hogy van cicátok is! Gratulálok hozzá, nagyon szép! Boldog szülinapot Maci!

Tamás írta...

Köszi Andi!!

Igen van cicánk is, bár itt nem sok szó esik róla, hisz ez a blog nem róla szól. Sajnos nem jönnek Azizzal :( !

Andrea írta...

Nagyon boldog szülinapot a szépséges cicának!! Mi is szeretnénk egy cicát, remélem, Anwar is.. egyenlőre úgy néz ki, hogy nem szereti őket, mert ha meglát egyet, utána akar rohanni. De bízom benne, hogy ez csak a kíváncsiság. Nálatok ki nem akar barátkozni, Aziz vagy a cica? Már nagyon várjuk a találkozást Tiszafüreden, kicsit izgulok, hogy hogyan viselkedik együtt a két gengszter :D

Andrea írta...

Az én blogom úgy indult, hogy csak Lucáról és Joeyról szól, aztán úgy gondoltam, hogy beírom az előző családtagokat (háziállataim) és a jövendőket is. Talán át kellene írnom, hogy nem csak róluk szól.
Sajnálom, hogy Zazival nem jönnek ki, olyan aranyosak, amikor együtt játszanak vagy egymás mellett alszanak. NEm is tudom, mi lesz Rékánál.

Tamás írta...

Köszönjük Andi! Nálunka macska az, aki nem akar barátkozni az első naptól kezdve. Aziz rögtön lerohanta, és az addigi nyugodt élete odalett.. Drukkolok, hogy Anwar jól fogadjon egy esetleges új családtagot, de megmondom őszintén nem vagyok biztos benne, hogy így lesz, mert Aziz pont úgy viselkedik, mint amit leírtál, pedíg ő még pici kora óta macska mellett van, de már 10 hetesen is üldözte, ami mostanra csak fokozódott... :(


;-)
Andi!
Én is gondolkodtam, hogy csináljak-e a blogon belül egy új fület Macinak, de arra jutottam, hogy ha majd lesz másik kutyám egyszer és újra szerkesztem a blogot, akkor kiegészítem majd az előző állatainkkal. Mi is szerettük volna ha egymással játszanak, összebújva alszanak, ez nekik is előnyös lett volna...
Rékáéknál nem lesz probléma, mert a cicák ott hozzá vannak szokva a kutyákhoz. Héliosz és időnként Mazsola megedzette már őket! ;-)