2011. február 26.

Aziz 1 éves lett....

 Aziz egy éves lett......

Szinte tegnap volt, amikor megcsörrent a telfonom, hogy
" Megszületett a kiskutyád!"
Minden szóra pontosan emlékszem, ami kicsit ijesztő is egyben, de nagyon jó emlékek ébrednek bennem. Pár szóban elmesélem ezt az  1 évet! Miután megszületett az alom, naponta kaptuk a gazdikkal a friss fotókat, majd a videókat!
Már 3 hetes korában tudtam, hogy én kit szeretnék magamnak!
Az első látogatásom alkalmával élőben is teljesen lenyűgözött, és örök szerelem kezdődött akkor.... Május 3.-án végre hazaértünk, és itthon élvezhettük tovább a életet egy pici afgánnal. Hihetetlen gyorsan felnőtt, alig pár hónap leforgása alatt, annyi minden történt velünk, hogy leírni nem is tudom. Novemberben már az első  felnőtt kozmetikáját készítette el a kutyakozmetikus, majd decemberben amikor letrimmeltem kész felnőtt afgán volt.
 A kiállításokon is azokat az eredményeket hozza amit én szeretnék, és bízom benne, hogy  a jövő is legalább  ilyen jól, és eredményesen fog alakulni.
Leírhatatlan már mennyi örömöt okozott már eddig is nekünk, és reméljük ezután is legalább ennyit fog okozni. Szerettem volna sok-sok képet betenni ide, de  rájöttem, hogy ezalatt az 1 év alatt 16 gigányi képből nagyon nehéz kiválogatni pár darabot, ezért  egy külön mappát készítettem, és feltöltöttem a legfontosabb képeket ***IDE*** egészen a szülinapjától kezdve a mai  napig.
Örökre megváltoztatta az életünket, és már el sem tudnám képzelni nélküle!
Nagyon szeretünk Zazi! 
Boldog Szülinapot!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: