2010. december 31.

Összefoglaló 2010

Olyan sok minden történt  velem/ velünk ebben az évben. Teljesen át kellett olvasnom a blogot, hogy minden  alkalomra pontosan vissza tudjak emlékezni.
Tavaly Karácsonykor nagy-nagy izgalommal vártam, hogy jól sikerül-e a fedezetetés?! Persze minden rendben ment, és a januárt, februárt átizgulva vártuk a nagy napot. Február 27.-én este fél 7-kor megcsörrent a telefon, és elhangzott az a mondat, ami az én,  és a Tóth  Andi életét  is örökre megváltoztatta. Így szólt az üzenet: "...Megszületett a kiskutyád, és a Tóth Andié is...." -mondta hihetetlen boldogan a telefonba Ili. (Tudni kell, hogy akkor még nem tudhattuk melyk kiskutyát választjuk, ezt a színre értettük, mert én feketét szerettem volna, Andi pedíg krém színűt)
Onnantól kezdve skype-on folyamatos kapcsolatban voltam Andival, és éjfélig  közösen izgultuk végig a 11 kiskutya megérkezését! Közben folyamatosan kaptam a képeket, amit küldtem szét a leendő gazdiknak, és a kicsik másik nagyijának Németországba.  Ezek után nagyon felgyorsultak az események. Minden nap kaptuk a sok-sok fotót, beszámolókat, és pikk-pakk eltelt 3 hónap. Én már 1 hónapos kora előtt tudtam kit válasszak, és ez akkor sem változott meg, amikor először találkoztunk előben, mert tudni kell, hogy Azizkám először nagyívben..... mondjuk úgy tett rám, míg testvére Magic Star folyton ott ugrált körülöttem, de tudtam az első megérzésemre hallgassak. Aztán Zazi is szimpatizálni kezdett velem, és elaludt az ölemben.

Nemsokkal a látogatás után, május 3.-án végre hazahoztuk Azizt. Onnantól kezdve pláne felpörögtek az események. Sokat bohóckodtunk, játszottunk, nagyon vidám kis fickó volt, és ezt  a tulajdonságát mai napíg megőrizte! Még májusban a hónap végén beneveztem első kiállítására, ahol nagyon ígéretes eredmény ért el. A kiállításokon ügyes. Sokat kell még gyakorolnunk, de azt gondolom, nagyon jó úton haladunk, és sikeresek leszünk. Minden eredményére büszke vagyok, de azt hiszem legszebb emlékünk a Gödöllői Agár Klubkiállítás, ahol  BABY BEST IN SHOW lett. Nemcsak  én örültem, nagyon jól esett, hogy a barátaim, és a családom ott drukkolnak a ring szélén, majd mikor kideült, hogy mi lettünk az elsők olyan  boldogan kiáltottak fel! Tényleg nagy - nagyon jól esett!
Teltek a hónapok,  Zazi nőtt mint a gomba, és szerencsére a szőre is olyan szépen nő, mint én azt szeretném. A kezdeti fürdetési  nehézségek után mára önként ugrik be a kádba, - na nem élvezi, -de szó nélkül állja végig azt a 2-2,5 órát, amíg tart a kozmetika. Annyi minden történ,  mindre nem is akarok kitérni, hisz már mindent megírtam egyszer, de jó így visszagondolni, és nosztalgiázni milyen is volt kicsinek.

Igen, kicsinek mert ma már 10 hónapos elmúlt, és a pici kutyuska felnőtt. Kamaszkorban van, aki néha próbálgatja a határait, vagy inkább az enyémet?! :)

Sokan azt kérdezték anno, hogy jó ötlet-e 3 hetesen már kiválasztani a kiskutyát, nem kellene-e megvárni míg picit idősödik, és  jobban kijönnek a fajtajellegek. Nem kellett. Tökéletes választás volt, és nagyon elégedet vagyok vele, mert számomra, és a családunk számára csodaszép, és ő a kisbaba, aki mindíg elsőbbséget élvez :D!

Minden kedves Barátunknak, és Olvasónak Boldog Új Évet kívánunk!


Nagy lendülettel kezdünk neki a következő évi kiállítási szezonnak, hisz mostmár minden kiállításnaktétje van. Reményeim szerint sok kiállításra el fogunk tudunk jutni. Két fő célunk van a következő évre, remélem  mindkettőt sikerül elérnünk!

1 megjegyzés:

Andrea írta...

Tamás, kívánom, hogy sikerüljön amit szeretnél az életben elérni és szeretnétek elérni Azizzal is!