2010. május 29.

Első kiállításunk-Karcag CAC -2010.05.29

Elfáradtunk! Csodás napot töltöttünk el ma Karcagon!
Már nagyon vártuk a mai napot, hogy újra összegyűljön a csodás kis csapat. Utoljára 1 hónappal ezelőtt láttuk őket együtt, mert azóta már majdnem  mindenki gazdihoz került. Reggel negyed 8-kor indultunk el Iliékkel Karcagra. Aziz nagyon örült a tesóinak, és az anyukájának. Az odautat végig játszották, már-már fegyelmezni kellett őket, mert annyira vadul játszottak.... :D
9 órakor értünk oda, már ott vártak minket Andiék, és Brigiék. Annyira jó volt végre együtt kiállításozni, rég szerettem volna megismerni Dannyt, Andiék idősebb afgánját. Danny (Kho I Noor Danish's King) egy meseszép krém kan. Nagyon kedves kutyus, és rögtön megfogott a szép színe. Eddig is kedveltem ezt a színt, de most valahogy nagyon, de nagyon.......
A 3-s körben volt az afgán bírálat, de előttünk még volt csomó más fajta is, így mi csak délben kerültünk be a körbe. A 3 fiú: Ewok, Dali és Zazi nagyon jól szerepelt, mindannyian "Nagyon ígéretes" -t kaptak. Ezt mondta a László István bíró úr Zaziról:
"Jó felépítésű fejlődésben lévő baby kan. Szép fejformával, jól záródó szemfogakkal. Szép felső és alsó vonal, jól tűzött és hordott farok. Jó végtagállás, szögellés, és mozgás. ,, -NAGYON ÍGÉRETES
A baby bis-be ugyen nem mi kerültünk, de azt mondta a bíró, hogy nagyon nehéz a választás, mert mind3 fiú nagyon szép, és azért lesz Ewok ma a baby bis, mert neki is ilyenszínű afgánja volt, és ez teljesen szubjektív, mert csak így tud dönteni, legközelebb ha nála leszünk, majd fordítunk! :D Nagyon szimpatikus volt nekem!
Minden  baba NAGYON ÍGÉRETES- t kapott, Danny lett a K1, HPJ, és True lett a CAC, a fajtagyőztes, és fajtacsoport 3.
Nagyon szerencsés napunk volt, mert nagyon jó idő volt. Be volt felhősödve, de nem esett, így nem volt  "dögmeleg", bár így is  nagyon fülledt volt a levegő! Aztán délután kisütött nap, kb 1,5-2 órára. Fú, nagyon meleg volt, a kicsik bent aludtak a sátorban mind, mert nem bírták volna a meleget, na meg nem beszélve arról, hogy teljesen kimerültek a nagy  hancúrozásba.
A kicsik nagyon jól vették az akadályt. Senki sem félt, vagy volt meglepődve a nagy tömeg, a hangos zene, vagy a sok idegen- nagykutya miatt.
Zazi drágámat megijesztette egy 6 hónapos akita, aki kitépte magát a  gazdája kezéből, és rászaladt Azizra,  játsdzani akart, de nagyon meglepődtünk, sőtt meg is ijjedtünk, én azért mert azt hittem, hogy bántani akarja, ő meg csak a hirtelen ráugott kutyától. Mivel én ijedtem meg jobban rögtön elrántottam onnan a kutyát, akit Andi rögtön fel is kapott. Semmi sem történt,  csak  riadalom, a mi részünkről, illetve  a flexi pórázunk ment tönkre, de az is csak azért mert Zazi lerántotta a multkor a szekrényről, így ma kapott egy új pórázt is.
Örülök, hogy megismerhettem új barátokat, akiket már ismertem az internetről, de ma személyesen is találkozhattunk!
Nagyon jó nap volt! Már várjuk a következő kiállítást!

Többi fotó itt:

http://picasaweb.google.hu/Tartomo/KarcagCAC20100529#

Nincsenek megjegyzések: