2009. december 5.

Várakozásokkal teli napok....

Minden napra jut egy új beszélgetés, egy új élmény a leendő kikutyámmal kapcsolatban. Most, hogy már tudom, hogy lehet, -nehéz a várakozás. Mindíg történik valami kis apróság, amiről rögtön beugrik. Oly messzinek tűnik az egész, és mégis oly közeli.
Közeli, mert bármikor elkezdődhet a tüzelés, és akkor útra készen irány Németország, hogy megtörténjen a fedeztetés, és én is ott lehetek, láthatom élőben is a papát. Sőtt nemcsak láthatom, ,hanem nem ússza meg azt sem, hogy felvezessem 1-2 kör erejéig! :D .
Közeli, mert a rengeteg keresgélés után megtaláltam azt a nevet, ami nekem nagyon tetszik, így én és 1-2 barátom már a nevén nevezzük a leendő kicsit.
Távoli, mert a fedeztetés után is még 2 hónap van a fialásig, és még 2, mire hazahozhatom majd. Távoli, mert a nevén kívül nem történt semmi változás az életembe e téren, és még rengeteg dolgot kell beszereznem, mire megérkezik a kicsi.
Várakozok, és izgulok!

2 megjegyzés:

Patai Ili írta...

De ÉDES!
Várakozz, és Izgulj! :D

Tamás írta...

Úgy sejtem nemcsak én várakozok, és azt hiszem az én izgalmamnál már csak a Tiétek lehet nagyobb!
De várakozzunk, és izguljunk együtt! ;-)