2009. július 1.

Július 11, Gödöllői agár klubkiállítás

Nagyon várom a jövő szombatot, mert Gödöllőn a kastély-parkba agár klub kiállítás lesz. Szinte nem lesznek más kutyafajták, csak agarak. Gondoltam megkérdezem a szüleimet nincs-e kedvük eljönni a kastélyt megnézni mégegyszer, amíg én a kiállításon vagyok. És igent mondtak. Tehát úgy néz ki ők is eljönnek megnézni a kiállítást. Megint fognak találkozni afgánokkal. Én azért is várom, mert Adry új kiskutyáját is megismerhetem.-Remélem Adry elhozod!!

2 megjegyzés:

henni írta...

Szervusz!
Nagy örömmel látom milyen elhivatott agár rajongó vagy.
És azt is , hogy figyelmeddel kitüntettél minket agár-fajtamentőket is.
További sok sikert és kitartást.
üdvözlettel
N.Henni
agár-fajtamentés

Tamás írta...

Szia Henni!

Köszönöm, hogy olvasóm lettél. Örülök, hogy van a Ti szervezetetek ami az agarak fajtamentésével foglalkozik. Nagyon sajnálom, hogy ezeket a csodás teremtményeket egyesek kidobják, vagy nem megfelelő körülmények között tartják.
Üdv: Tomi