2009. május 16.

Budapest Cacib 2009. május 16.

Ma elég korán keltem, méghozzá 5:20-kor, hogy a 6:18-as vonattal elutazzak Füzesabonyba, ahol várt a csatlakozás Budapest keleti pályaudvarra. Azért mentem, mert ma volt a Bp. cacib.

Mikor odaértem a vonattal elővettem a saját kézzel rajzolt térképemet, és elindultam aszerint jobbra. És mit ad isten, pont el lehetett menni arra, így elindultam, keresgéltem az utcatáblákat, de egyik tábla sem azokat a neveket mutatta, ami nekem kellett volna. Így kb. 500 m után megkérdeztem egy bácsit, hogy jó irányba megyek-e, ha a Thököly utat keresem. Kiderült ellenkező irányba indultam el. Miután rátaláltam a helyes útra, 10 perc se kellett, hogy megtaláljam a Népstadiont, illetve annak a szoborpakját, ahol is a kiállítást megrendezték. Miután sikeresen bementem, megint rossz irányba iondultam, nem találtam az agaras ringet. Szerencsére találkoztam Molnár Ágival-akivel még tavaly a Debrecen cacibon találkoztunk először,- és ő segített, mikor odaértem a ringhez akkor ment be egy fiatal szuka bírálatra. Már a szukákat bírálták, a kanokról, és a kölykökről lemaradtam. De pont időben mentem ahhoz, hogy lássam True Lady, Zara, és Jannike bírálatát. Csináltam is jópár fotót. A bírálat így nagyon hamar lement , aztán jött a cacib cím kiadása, és a fajtagyőztes címé is. Zarával még élőben nem találkoztam, de nekem nagyon tetszik a lány. Csakúgy mint testvérei! :D

Miután teljesen befejeződött az afgán bírálat beszélgettünk, majd először Iliék elindultak haza, aztán lassan én is. Mielőtt azonban eljöttem haza, mindenképp látni akartam Plutot, azt a "kiskutyát", akivel Szilvásváradon ismerkedtem meg. Azért idézőjeles kiskutya, mert korra még kicsi, hisz 7 hónapos, de már hatalmas. Hihetetlen sokat nőtt ez alatt a pár hét alatt. Nagyon megdöbbentem ezen a látványos növekedésen. Nagyon aranyos volt, megismert, hisz olyan jól összebarátkoztunk a multkor. Pár simi után aztán én is hazaindultam. Pont elértem egy vonatot a Keletiből Füzesabonyba, ott még másfél órát kellett volna várni, hogy elinduljon a vonat, de szerencsémre pont ott van a buszvég is, megnéztem indul-e busz, és pont indult is egy negyed órával később. Mire elindult a vonat Abonyból(16:22), már itthon is voltam Hortobágyon.



Miután hazajöttem megünnapeletük Maci cica második szülinapját. Kapott finom májkrémet, és szülinapi torta helyett kapott egy fél csokis linzert, ami nagyon ízlett neki. Ő az, az én kis mackóm :D :

A kiállítás képei megtekinthetők itt: http://gallery.site.hu/u/Tartomo/Bp__cacib/

Nincsenek megjegyzések: