2008. december 31.

Viszlát 2008!!

Minden olvasómnak Boldog Új Évet kívánok!
Eltelt egy újabb év. Itthon vagyok, egyedül. Mindjárt éjfél. Nem szólt senki nekem, hogy hé te nincs kedved eljönni hozzánk bulizni? Én pedíg biztosan nem fogok senkihez odamenni. Én kezdeményeztem hogy talán tarthatnánk valahol, de akinem mondtam az leszavazta. Mindegy, itthon vagyok, a macskával ünneplünk, aki most kitúrt az ágyamból,, mert ma kivételesen bent alhat a lakásban, mert annyira fél a hangos zajoktól, hogy nem akarom, hogy világgá szaladjon. Mikor beengedtem akkor is petárdáztak, és ahogy felvettem, hogy behozzam, annyira vert a kis szíve. Eredményes volt ez az év. Volt ösztöndíjam, így volt pénzem amit elkölthetem csupa felesleges holmira :P.De nem mindet, a legtöbből a kiállításokra mentem, és jöttem haza. Valamint sokat költöttem az akváriumamimra, de ezek olyan költségek, amik nem jelentenek gondot, és van olyan szerencsém, hogy a bolt ahol vásárolok, már 7 éve, mindíg akciós áron kapom meg azt amire szükségem van. Életemben először kutyakiállításra mentem, és életemben először találkoztam afgán agárral. Új barátokat szereztem az idén. Akiknek mindjárt írni is fogok, egy üzenetet. Na tessék már megy a tüzijáték. Nem nézem, mertz nem érdekel, már 100x láttam. A 2009-es évben szintén sok kiállításra tervezem, hogy elmegyek. Remélem idén sikerül meggyőzni anyáékat egy kutyáról. Nagyon jó lenne. Egyre jobban, és jobban szeretném. Nagyon jó lenne, ha 2010 tavaszára már nekem is lenne.

Nincsenek megjegyzések: